Sevdiğiniz bir iletişim aracını anlatan kısa bir şiir yazınız.

Bu sayfada ilham alacağınız örnek şiirin kitaptaki sorusu: Sevdiğiniz bir iletişim aracını anlatan kısa bir şiir yazınız. Şiirinizin içeriğine uygun bir başlık belirleyiniz. Başlık Canım Telefonum olabilir.

İletişimimi sağlayan en güzel araçsın
Hiçbir yerde beni tek başıma koymazsın
Konuşup görüşmek istediğim kişiler olunca
Çok uzak mesafeleri bile yakınlaştırırsın

İletişim denince aklıma ilk sen gelirsin
Beni, sevdiklerime yakın edersin
Hayatım seninle çok daha güzeldir
Telefonun sen benim her şeyimsin

Adın gibi her zaman çok akıllısın
Nereye gitsem hep yanımda kalırsın
İletişim ve haberleşme gereği olunca
Bir tuşunla hemen yardıma koşarsın

Canım telefonum iletişim seninle kolaydır
Uzakların yakın etmen büyük bir olaydır
Bütün iletişim araçları arasındaki yerin
Açık söylüyorum ki her zaman ayrıdır

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski